پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

باز هم گروه افتاده پرور  بیوشیمی افتخار آفرید!!!

پس از کسب رتبه n ام در امتحان علوم پایه گروه دست و دل باز بیوشیمی بر آن شد تا در امتحانات آینده علوم پایه رتبه خود را بهn-1  ارتقا دهد.

 

 پس از جلسات متعددی که توسط این گروه برگذار شد قرارشد طبق فرمول ....به صورت کیلویی به افراد نمره اضافه کنند (به نقل ازVOA این فرمول رو اولین بار جناب هارپر مورد استفاده قرار دادند.) در ضمن این گروه  با رعایت عدالت به نمره تمامی دانشجویان دندان پزشکی 2نمره اضافه کردند.

.

.

.

بگذریم،

این گروه در اقدامی تاریخی تصمیم به برگذاری دوره فشرده بیوشیمی 2درنیمه اول شهریور ماه 91 کرد تا  بتواند  برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخاراتش بیافزاید و محبوبیت گروه را دو چندان کند...

پس از اعلام رسمی سایت دانشگاه مبنی بر تشکیل این کلاس اینجانب و تنی چند از دانشجویان تصمیم به شرکت در این طرح عظیم  ملی کردیم.

پس از پیمودن صدها کیلومتر روز 1 شهریور خدمت جناب آقای امیری مسول خوش اخلاق و صد البته پاسخ گوی دانشکده رسیدیم.پس از انتخاب واحد، ایشون در بیاناتی بهت برانگیز فرمودند: که تا آخر وقت اداری گروه بیوشیمی تصمیم به برگذار شدن یا برگذار نشدن این کلاس میگیرند!

 

حوالی ساعت 10 بود که رییس محترم گروه بیوشیمی در دفتر کارشان حضور یافتند و بیان داشتند:چون ما فکر میکردیم حدود40 الی 50 نفر از سراسر کشور در این کلاس شرکت کنند و با پرداخت شهریه( 100  دلاری) این کلاس موجبات تشکیل این کلاس را فراهم آورند.و حال که فقط 5 نفر(4 نفر از زاهدان و یک نفر از اصفهان) از دانشگاه های دیگر در این طرح ملی شرکت نموده اند ،شرط تشکیل کلاس پرداخت هزینه حق التدریس گروه توسط دانشکده میباشد.

این صحبت ها باعث شد که برای اولین بار خدمت رییس محترم دانشکده پزشکی جناب آقای دکتر کریمی برسیم وپیگیر ماجرا باشیم ....

خوشبختانه معاون آموزشی دانشکده جناب آقای دکتر نهنگی هم در دفتر ایشان حضور داشتند.و با صحبت هایی که رد و بدل شد قرار بر آن شد که طی جلسه ای با حضور رییس گروه بیوشیمی و رییس و معاون دانشکده تصمیم نهایی گرفته شود.

پس از گذشت مدتی کوتاه با خبر شدیم که پروژه عظیم و سراسری بیوشیمی 2 برگذار نمیشود.

چند نکته:

با توجه به پایان مهلت ثبت نام حضوری در تاریخ 28/5/91 و اگاهی آموزش از این موضوع  که فقط 5 نفر از دیگر دانشگاه ها در این کلاس ثبت نام کرده اند،چرا شورای سیاست گذاری دانشکده زودتر تصمیم به لغو این کلاس نگرفتند تا دانشجویان مجبور نباشند مسافت های صدها کیلومتری را  بپیمایند و ساعت ها وقت خود را بیهوده از دست بدهند؟

 

چرا از اول در سایت دانشگاه اعلام نشد که تشکیل کلاس منوط به حضور 40 تا 50 دانشجو میباشد؟

 

چرا حتی یک عذر خواهی ساده هم از دانشجویانی که ثبت نام کرده بودند نشد ؟

 

در پایان هم اعلام کنم که با چنین اقداماتی علاوه بر زیر سوال رفتن دانشگاه ،نباید توقع ارتقا درجه دانشگاه به تیپ یک را داشت.

 

در ضمن چون مرجع قانونی برای ارایه شکایت و درخواست غرامت نیافتیم .تصمیم به انتشار این خبر در وبلاگ ورودی نمودیم.

 

 

و من الله توفیق

سروش محمدی



نظرات شما عزیزان:

مهرداد منصوری
ساعت11:17---5 شهريور 1391
سروش مگه این قضیه حل نشد.پس چرا دوباره مهران این پست رو گذاشت؟؟؟؟؟
پاسخ: اول اینکه از خودش چرا نمی پرسی ؟ ... دوم اینکه مهران نذاشته اشکال از لوکس بلاگه


اشرف وزیری
ساعت23:44---4 شهريور 1391
سلام آقای محمدی

همونطور که خودتونم می دونید ماازاولش بالوکس بلاگ مشکل داشتیم وهمیشه ماروداره اذیت می کنه ودایما هم درحال ارتقاسروره .مخصوصا این چندروزه.خیلی ازبچه ها خواهان این هستن که ماوبلاگ رو عوض کنیم ومن خودمم که ازچندتاپرسیدم همه موافق بودم خواستم اگه شما هم موافق باشین ازبچه ها نظرسنجی کنیک برای تغییر وبلاگ
پاسخ:سلام.اره کاملا موافقم که لوکس بلاگ مشکلات عمده ای داره که بعد از کار کردن با اون متوجه اون شدیم.و واقعا من رو جلوی بچه ها شرمنده کرد!ولی ناگفته نماند که بعضی امکاناتش بهتر از بقیه وبلاگ ها هست .به نظر من در صورت موافقت بچه ها و فعال بودن نویسنده ها ما میتونیم ی سایت بزنیم.(مثل بچه های داروی 90 )و این که ما بخایم دوباره ی وبلاگ تو بلاگفا بسازیم و وبلاگ رو فعال کنیم کاره سختی هست. باز هم من به نظر جمع احترام میذارم.... ولی مشکل اصلی ما لوکس بلاگ نیست،مشکل ما داشتن فقط چند نفر نویسنده فعال هست.


محمدعلی بابایی
ساعت22:00---4 شهريور 1391
سروش جان خیلی ناراحت شدم نمیدونم چی بگم

شیما
ساعت21:23---4 شهريور 1391
خیلی ناراحت کننده س این وضعیت...

mehrdad farajpour
ساعت20:11---4 شهريور 1391
باید تمام هزینه های رفت و برگشت +غرامت این کارشونو به دانشجوهای غیر یزدی بدن...واقعا ولشون کردید باید اینقدر تو دانشگاه وایمیسادید تا بفهمن دانشگاه مثل مهدکودک نیست.

همین الان هم دیر نشده باید اعتراض خودتونو ادامه بدید ...فقط باید ازحقتون دفاع کنید ..مگرنه بازم ازاین اتفاقا می افته ....
پاسخ:اگه ي ذره منطق داشته باشن بايد حرف شما رو قبول كنن ولي..... من 10 خرداد ي شكايت كردم هنوز نتونستم به حقم برسم.ولي مطمين باش كه سر اونماجرا حقم رو ميگيرم. ممنون از نظرت مهرداد جان


p.k
ساعت18:37---4 شهريور 1391
برگذار نه برگزار!!پاسخ:بابا اگه اين بلا رو سرت بيارن اونوقت ميفهمي با هر ض ز ظ ذ بنويسي درسته.

مهرداد منصوری
ساعت18:16---4 شهريور 1391
سلام سروش جان .من با شنیدن این خبر واقعا متاسف شدم.من فکر کردکردم که تا الان دیگه کلاسا شروع شدن و شما ها سر کلاس هستید.اینا (آموزش و گروه بیوشیمی) دنبال بهانه بودن که یه جور کلاس تشکیل نشه .همونطور که قبلا گفتم من هم از آقای امیری پرسیدم که حد نصاب چقدر است اما ایشون گفتن باید اول دانشجوها انتخاب واحد کنن و بعد تصمیم بگیریم که حد نصاب چقدر باشه.همونطور که خودت قبلا گفته بودی گروه بیوشیمی و آموزش خیلی موافق برگزاری این کلاسها نبودن من هم این موضوع رو همون روز از لحن صحبت کردنشون حدس زدم.در هر صورت دوست عزیزم از بابت این قضیه بنده خیلی ناراحت شدم و تو و بقیه بچه ها هم ناراحت نباشین حتما خیری در پشت این ماجرا بوده و خداوند یه صلاحی دونسته که این کلاس ها تشکیل نشن.
پاسخ:ممنون كه به فكر ما بودي.اخه شايعه شده بود كه اگه پسر دكتر كريمي ميتونس شركت كنه حتما اين كلاس برگذار ميشد !ولي من اين حرف رو قبول نداشتم و فكر نميكردم ي دانشگاه زير حرفش بزنه!


sam
ساعت17:22---4 شهريور 1391
sorush jan,goroohe sam,az tarafe voroodimoon peygire in majera pishe dr mirmohamady,riasate daneshgah hastesh,

harchand omidi nist,vali eteraze hama ro b goosheshoon miresoonim....
پاسخ:ممنون از شما. اخه اين كه ي عذر خواهي هم نكردن جاي تعجب داشت~


الهه فلاح
ساعت15:31---4 شهريور 1391
منم دیروز از خانوم وزیری این خبر رو شنیدم.وخیلی ناراحت شدم!
اصلا کار درستی نیس اینجوری بادانشجوها برخورد میکنن!آدم عدالت وانصاف وخوش رفتاری ومسئولیت پذیری وخوش قولی و...تمامی خصلتای خوب رو از کجا یادبگیره پس؟!


2020
ساعت15:17---4 شهريور 1391
برگذار!سیاست گذار!فکرکنم مدرک دیپلم جناب عالی وبعضی همکاران هم قلابی باشهیا حداقل نمره املا و انشای جنابان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 4 شهريور 1386برچسب:, توسط سروش محمدی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.